De laatste loodjes 25, 26 en 27 april

25 april 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vannacht is het gaan regenen. Dat hebben we hier nog niet meegemaakt. Wel sneeuw maar regen hebben we nog niet gezien. De regen is meer dan welkom hier. Als je zie hoe geel en verdort alles er uit ziet dan kan het niet anders dan dat het van zo een bui aardig op zal knappen. We rijden vandaag naar Los Angeles en zoeken een camping op aan de kust. Een aardig stukje rijden weer. We hebben er inmiddels als ruim 3100 mijl op zitten. De route is mooi en onderweg regent het de hele tijd. Ook wel eens lekker toch. In los Angeles vallen we uit de camper bij golden shore rv resort in long beach. Hier blijven we staan tot maandag wanneer we terugvliegen naar Nederland. We doen een wasje en houden ons gemak. In Long Beach is een racecircuit waar pasgeleden nog races waren gehouden. Long Beach ziet er mooi uit en je kan duidelijk zien dat er hier nog geld is. Er staan verschillende kantoren van grote banken die nog niet omgevallen zijn. Er rijdt hier ook een bus waarmee je gratis kan rijden en op die manier een gratis sightseeing van Long Beach kan krijgen. De bus gaat ook naar de andere kant van de haven waar ook de Queen Mary ligt. We stappen daar uit en er ligt ook nog een Russische onderzeeër bij die je ook kan bezoeken. Het is duur en we slaan het over. Een stukje verderop is een evenement aan de gang waarbij fietsers een tour hebben gereden om suikerziekte onder de aandacht te brengen. Er staan wat marktkraampjes en als ik de mensen achter het marktkraampje zie zitten dan snap ik dat van die suikerziekte wel. Wat een dikkerds. Niet normaal en dat die dan bij zo een evenement achter een kraampje moeten zitten. Zeker om het goede voorbeeld te geven. 's Avonds hebben zijn we als afsluiting uit eten geweest. We hebben de camper schoongemaakt en de andere dag ingeleverd.
We hebben een hoop kilometers gemaakt, veel gezien, vrienden ontmoet, vrienden gemaakt en heel veel beleefd. Morgen nog een stukje en dan zit deze reis erop. Over een jaar of vijf gaan we nog eens.