Een goed begin

31 maart 2024 - Tholen, Nederland

Vrijdag 30 maart trokken we vol goede moed met ons campertje richting Camping de Uitwijk in De Heen. Echt droog was het niet, maar gelukkig mochten we in het Bakhuis zien hoe het brood op ouderwetse wijze gebakken werd. Dit door vrijwilligers die dit elke laatste zaterdag van de maand verzorgen op een prachtige en gezellige locatie. Ook het bezoekje aan het naastgelegen museum was heel leuk. Gelukkig werd het nog wat droger en konden we voor de camper met zijn viertjes nog lekker koffie drinken. ‘s avonds hebben we heerlijk gegeten bij T Hoge Diep. Waar we van neef Hans en Joep een heerlijk diner voorgeschoteld kregen. Samen met Anja, Hans, Jan, Maja en Jos en Jos  hebben we een leuke avond gehad. We werden ook nog uitgenodigd om de andere dag bij Anja en Hans te komen paasbrunchen. Nou wat wil je nog meer!
Het slapen in de camper (met veel regen) beviel toch goed Al is het bed een beetje aan de harde kant.
Het proefkamperen was voor ons nu al geslaagd en besloten daarom om maar 1 nacht te blijven. ( het zou nl ook niet echt ophouden met regenen) Jos en ik hebben wel geprobeerd om voor de paaslunch nog wat kreukels te rapen, maar op heel Schouwen was er niet 1 te vinden. Gelukkig hebben we bij Hans wel 50 paaseitjes gevonden.

Jouw reactie