26-4-2024

26 april 2024 - Camping Venezuela, Griekenland

IMG_9856IMG_9855

Het is echt een mooie camping en omdat het hier zo vlak is, wilden we gaan fietsen.
We kregen tips van de buren, dat er wel een paar honden waren, maar die lagen in de middagzon te slapen en als we niet zouden praten dan sliepen ze gewoon verder. Voor de zekerheid nemen we toch wat stenen mee en een stok.
We zagen een hond op de weg liggen en we fietsten er stil voorbij. Die hond schiet omhoog en gaat blaffen en ineens staan er 5 honden om ons heen. Wow ik gillen en schreeuwen natuurlijk en 1 hond ging op Jos af. Ik voelde de stenen in mijn hand en gooide ze bovenop zijn kop. Ik wist niet dat ik zo goed kon gooien en hard kon fietsen. Mijn hart zat in mijn maag. Via een kleine omweg konden we gelukkig direct terug naar de camping. Nee, dat fietsen hier is niet aan mij besteed. Na een uur stond ik nog te trillen op mijn benen.

IMG_9848
de stok staat paraat!

we zijn nog, op loopafstand, naar een klein haventje gefietst en hebben op ons gemak gekeken hoe een vissersboot zijn gevangen vis loste op een vrachtwagen. Dat was lekker relaxed.
want de zon schijnt hier heerlijk!

IMG_9846IMG_9847IMG_9850IMG_9854
morgen gaan we naar Delphi

1. Brigitte:
    26 april 2024
    Pffffff, echt niet leuk die honden. Lekker weertje daar👍👍👍👍
  2. Roos:
    26 april 2024
    Spannend joh , ik ziet weer voor me 😅🤭
  3. Laura:
    27 april 2024
    Goed gemikt Lineke!! Gelukkig mooi weertje nu bij jullie!
  4. Marga Bastiaanse:
    27 april 2024
    Wat een avontuur daar met die honden. Fijn dat het goed afgelopen is. Omgeving ziet er gelukkig vredig uit. Wat een heerlijk weer!
  5. Goorden:
    27 april 2024
    laat die honden maar daar

Jouw reactie