Yes we zijn in Cinque Terre

9 april 2024 - Levanto, Italië

Dit avontuur begon dus al 2 dagen geleden, maar als je onderweg bent dan is er weinig tijd om even ervoor te gaan zitten en verslag te doen. Op 7 april 2024 om 8 uur ‘s morgens vertrokken we richting Zwitserland. Eindbestemming Hergiswil bij het Vierwoudstedenmeer.
de reis verliep voorspoedig en deze camper rijdt heerlijk!  We hadden prima weer onderweg in de tunnels was de temperatuur soms 30,5 graad! En wat een lange tunnels! Als je door Nederland, België, Frankrijk en Zwitserland rijdt dan is het toch bijzonder te zien dat die landen zoveel van elkaar verschillen!

In Hergiswil hebben we ‘s avonds heerlijk gegeten bij een Italiaans restaurant! We kregen de gerechten steeds per bord om met zijn vieren te delen. I love it!

we hebben goed geslapen in ons campertje en reden richting Cinque Terre. We reden ieder apart, dat is wel zo makkelijk

voor Milaan zagen we dat het verkeer op plekken vastliep. We hebben daarom de snelweg verlaten, want we hadden toch zin in koffie maar dan op een mooi idyllisch pleintje! Dat vonden we in Casorezzo. Geweldig! Lekkere temperatuur en gezellige mensen.
Onder Milaan hebben we de snelweg weer opgezocht en reden richting Levanto. Je komt op de weg echt kamikaze piloten tegen. Maar verder verliep de reis prima.
In Levanto vonden we ons appartement. Echt een prachtig appartement. Heerlijk balkonnetje met uitzicht over de stad en zee. Het is inclusief een dagelijks bootcamptraining want we zitten op de vijfde etage (10 trappen)

het is een uitdaging!
Levanto is een leuk stadje met gezellige straatjes en een strand.
Na een spelletje en een borrel zijn we naar bed gegaan.
We hebben goed geslapen en Jos had voor een heerlijk ontbijt gezorgd.

1. Brigitte:
    9 april 2024
    Ja het is een end rijden maar dan heb je ook wat👍
  2. Marga Bastiaanse:
    9 april 2024
    Leuk om te lezen Lineke. Ga zo door!
  3. Frea:
    Veel plezier hoor