Eerste wandeldag Cinque Terre

9 april 2024 - Levanto, Italië

We zijn op ons gemakje gestart zoals je op de foto wel kunt zien. Eerst een koffie en dan op pad de heuvels in richting Monterosso. Pfff een hele klim en een pad dat niet makkelijk begaanbaar is, maar wat een prachtige uitzichten heb je vanaf deze heuvel. Soms zag je niks van de omgeving omdat het alle moeite kostte om je voeten goed weg te zetten, maar het is allemaal gelukt. Een heerlijk welverdiend biertje stond in Monterosso op ons te wachten.
ik stelde voor om weer te voet terug te gaan (knipoog)  maar daar was weinig animo voor. We zijn met de (bomvolle) trein teruggegaan, dus de meeste mensen dachten er zo over.
de wandeling was de moeite waard, maar we hebben nog niet echt iets van dat mooie Cinque Terre gezien, dat gaat morgen gebeuren.

1. Marga Bastiaanse:
    9 april 2024
    hallo luitjes, wij hebben in september een paar nachten in Monterosso een accommodatie geboekt. Ik denk niet dat ik met René jullie klim ga maken. Dat overleeft hij niet. ;)
    Maar de omgeving ziet er prachtig uit!
  2. Groetjes, Hein en Elly:
    9 april 2024
    Dat ziet er heerlijk uit, Jos en Lineke. Leuk ook om jullie verhalen te lezen. Veel plezier verder!
  3. Elly Deurloo:
    13 april 2024
    Prachtig, die steegjes. ❤️
    Zo te lezen, was het een hele klim! Knap hoor. 💪🏼 smeer je wel goed in, zo een voorjaarszon is heftig.
    Veel plezier!😘 tot lezens!
  4. Roos:
    19 april 2024