23-4-2023

23 april 2024 - Ioánnina, Griekenland

Met donder en bliksem zo werden we vanmorgen wakker. Toch zagen we van die die-hards het water op gaan om te skiffen.
We maken er vandaag maar een reisdag van want het blijft regenen!

IMG_9676IMG_9679
met lag zelfs nog sneeuw onderweg

IMG_9680
Onderweg zei tegen Jos, eigenlijk gek dat we geen verkeer tegenkomen, we reden toen zeker al 20 km op die weg!

IMG_9684

Het werd ook steeds gevaarlijker. Hele grote rotsblokken zagen we liggen. Zelfs stukken land lagen op de weg.

IMG_9688
Ik zat met samengeknepen billen en Jos zat fluitend achter het stuur!  Wat blijkt, na 30 km!, dat de weg afgesloten was! IMG_9691

Pff ik was blij dat het zonder problemen gegaan is. Als het zoveel regent dan is de grond zo doordrenkt, dat landverschuivingen voor kunnen komen. Misschien toch een bord gemist?? Ik ga iig niet terug om te kijken. Eindelijk kwamen we in Meteora aan. Zelfs met regen, prachtige rotsformaties.

IMG_9703

Even lekker opwarmen in het café van Vrachis camping in Kastraki.

IMG_9705

Morgen op zoek in Meteora waar het klooster staat dat op een klif gebouwd is. Daar is ook een James Bond film opgenomen.
For your eyes only en zien we hopenlijk dit

IMG_9696

1. Roos:
    23 april 2024
    Die Jos haha fluitend , ik zie t allemaal voor me . En dan aan het eind vd volgende avontuurdag weer de voldoening waarschijnlijk. Leuk te lezen jongelui. 😉
  2. Marga Bastiaanse:
    24 april 2024
    ja Lineke ik snap het helemaal van die samengeknepen billen. Ik ben zo wie zo geen held maar stoer om door te rijden. Gelukkig goed afgelopen ! Ik hoop dat het zonnetje vandaag voor jullie gaat schijnen. Hier is het niet veel beter trouwens (10 graden en regenachtig). Maar komend weekend wordt beter en dat wens ik jullie ook van harte toe.

Jouw reactie